آ

  • آسترکی، مرضیه طراحی مدل تغییر خط مشی پذیرش دانشجوبا رویکردیادگیری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 209-226]

ا

  • ابراهیمی، احمد شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • ابراهیمی کوشک مهدی، سمیه توصیف و تحلیل ویژگی‌های مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]

  • ابوالحسنی، زهرا کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

  • اعتباریان، اکبر طراحی مدل تغییر خط مشی پذیرش دانشجوبا رویکردیادگیری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 209-226]

  • اکبری خودلان، زهرا مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]

  • اکرامی، محمود طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

ب

  • بادله، علیرضا تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهره‌وری‌ در دانشگاه فرهنگیان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 169-186]

  • باقری، محسن مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]

  • بخشنده، مجتبی بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوین‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

  • بهلولی فسخودی، محسن تحلیل رویکرد یادگیری مبتنی بر دیالکتیک در محاوره منون [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]

  • بیات، محسن تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]

پ

ج

  • جلیلی، راضیه مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]

  • جلیلیان، حدیث تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]

  • جوادی پور، محمد کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

ح

  • حاتمی، جواد تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]

  • حاج پیروز بخت، محمد واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]

  • حافظی، حسین طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

  • حسین قلی زاده، رضوان توصیف و تحلیل ویژگی‌های مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]

  • حسینی، سید رسول واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]

  • حسینی، سیدمهدی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

  • حضرتی، حسن بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]

  • حقانی، محمود جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

  • حکیم زاده، رضوان ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارت‌آموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]

خ

  • خزایی، سعید از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]

  • خنیفر، خدیجه مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]

  • خوشبخت، فریبا بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوین‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

د

  • دهقانی، مرضیه کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

  • دهقانی، مرضیه ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارت‌آموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]

ر

  • ربانی خوراسگانی، علی شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

  • رحمانی، محمدنور شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]

  • رحیمی، مهدی مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]

  • رحیمی دوست، غلامحسین تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]

  • رضایی زاده، مرتضی جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

  • روشن قیاس، پروین ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

ز

  • زمانی، بی بی عشرت ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

  • زین آبادی، حسن رضا استخراج ویژگی‌های عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]

س

  • سمیعی، روح اله تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهره‌وری‌ در دانشگاه فرهنگیان [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 169-186]

  • سهرابی، منیره بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]

ش

  • شاکری، محسن مطالعه کیفی پدیده بی‌صداقتی تحصیلی در دانشجویان [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 145-164]

  • شاه حسینی، سعید مقایسه تاثیر آموزش معکوس به روش تصاویر ویدیویی و روش چندرسانه ای بر یادگیری درس ریاضی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 79-96]

  • شریفیان، فریدون ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

  • شمشیری، بابک بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوین‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

ص

  • صالحی، کیوان کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

  • صالحی، محمد شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]

  • صفاری، شهرزاد ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارت‌آموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]

  • صفری، محمود واکاوی فرایند توسعه شخصی در سیستم آموزش مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: با تأکید بر توسعه آموزش در صنعت بیمه) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 153-168]

ط

  • طالبیان درزی، مریم شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]

  • طلایی، ابراهیم تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]

ع

  • عارفی، محبوبه جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

  • عباسی، جعفر استخراج ویژگی‌های عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]

  • عباسیان، حسین استخراج ویژگی‌های عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]

  • عبدالملکی، جمال نقش رهبری خدمتگزار در عملکرد تیمی با میانجی گری انسجام تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]

غ

  • غلامعلی لواسانی، مسعود ارائه مدل مفهومی آموزش مبتنی بر بازی با تاکید بر مهارت‌آموزی: مطالعه فراترکیب [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 97-112]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش جایگاه تربیت شهروند مجازی در برنامه‌های درسی رسمی دوره ابتدایی نظام آموزشی ایران [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 229-252]

  • فراستخواه، مقصود بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]

  • فرجادی، غلامعلی سبک‌شناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]

  • فردانش، هاشم تاثیر راهبردهای پیش آموزش و اسکریپت در محیط یادگیری مبتنی بر استدلال ورزی همیارانه بر اکتساب و انتقال مهارت های تصمیم گیری و رضایت [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]

  • فقیهی، مسعود شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]

  • فلاح، وحید شناسایی مولفه‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی در برنامه درسی دانشگاه مهارتی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 208-228]

ق

  • قنبری، سیروس نقش رهبری خدمتگزار در عملکرد تیمی با میانجی گری انسجام تیمی (مطالعه موردی: تیم های معلمان مقطع متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]

  • قورچیان، نادرقلی شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]

ک

  • کریمی، محمدحسن بررسی نسبت میان کارآمدی نظام تعلیم و تربیت رسمی ایران با اهداف کلان تدوین‌شده [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]

  • کریمی دشتکی، احمد طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

ل

  • لیاقت دار، محمد جواد ساخت و اعتبارسنجی مقیاس ارزیابی عناصربرنامه درسی براساس رویکرد یادگیری مادام العمر در آموزش عالی [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 43-66]

م

  • محجوبیان، احمد سبک‌شناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]

  • محمدحسنی، نسرین کاوشی پدیدارشناسانه بر تعییین نقاط قوت و ضعف اجرای برنامه درسی کار و فناوری و راهکارهای بهبود وضعیت اجرای آن [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 67-88]

  • مشکی حسن آباد، محمد طراحی الگوی مفهومی دانشگاه نسل سوم در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 165-184]

  • مشهدی، امیر از دبیرستان تا عرصه‌ی درمان در کلاس‌های معکوس: بررسی کاربست‌پذیری آموزش محتوا-محور مهارت خوانداری در تلفیق با بازی برای یادگیری مادام‌العمر علوم [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 23-42]

  • منصوری اول، عطیه توصیف و تحلیل ویژگی‌های مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردی [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 113-130]

  • مهرداد، حسین مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]

  • مهرعلی زاده، یداله تدوین الگوی انتخاب رویکردهای آموزشی کارکنان شرکت‌های صنعتی کوچک و متوسط شهر اهواز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]

  • میر شاه جعفری، سید ابراهیم شناسایی و تبیین بایسته های یاددهی-یادگیری الکترونیکی، متناسب با ویژگی‌های دانشجویان دوره ‏کارشناسی امروز [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 125-144]

ن

  • نامی، کلثوم شناسایی ابعاد شایستگی‌های کارآفرینی هنرستان ها [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 107-124]

  • نریمانی، بهمن مطالعه پیشران‌های بهبود عملکرد مدیران مدارس [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 89-106]

  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم استخراج ویژگی‌های عناصر برنامه تربیت اقتصادی برای دانش آموزان مدارس متوسطه [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 41-58]

ه

ی

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و تحول دانشگاه در ایران از تأسیس دانشگاه تهران تاکنون [دوره 28، شماره 1، 1400، صفحه 185-206]

  • یمنی دوزی سرخابی، محمد سبک‌شناسی راهنمایی تحصیلی در دوره دکتری [دوره 28، شماره 2، 1400، صفحه 187-208]